آقای خامنه ای مهربان ترین پدر برای ملت ایران است !


با این تقسیم کاری که این روزها اصلاح طلبان در بین خودشان کرده اند تا به جمهوری اسلامی و خامنه ای مشروعیتی دوباره ببخشند باید منتظر باشیم تا فردا یکی دیگر از این آقایان و خانوم های اصلاح طلب بیاید و بگوید که مثلا " آقای خامنه ای مهربان ترین پدر برای ملت ایران است " و یا " پدری مهربان تر از آقای خامنه ای برای ملت ایران سراغ ندارم " و امثالهم .

لزومی ندارد که ما کارشناس مسائل سیاسی و نظریه بازی ها و منطق فازی و ... باشیم تا بتوانیم این پازل سیاسی را حل کنیم . فقط کافیست این جملات اصلاح طلبان را در کنار هم بگذارید تا به رابطه علت و معلولی آن پی ببرید و متوجه شوید که این یک پروژه سازماندهی شده است و نه یک پروسه بدون هدف و برنامه :

عطا الله مهاجرانی : حتی یک نقطه خاکستری (تاریک) در زندگی اقتصادی آیت الله خامنه ای وجود ندارد.

محمد خاتمی : اگر به نظام و رهبری ظلم شده است به نفع آینده از آن چشم پوشی شود، و ملت هم بر ظلمی که بر او و فرزندانش رفته است می گذرد.

هاشمی رفسنجانی : آقای خامنه‌ای بهترین گزینه برای جایگاه ولایت فقیه است ، بدیلی برای نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه و آیت الله خامنه ای وجود ندارد .

ابراهیم نبوی : در ایران فردی معتدل تر از آیت الله خامنه ای نمیتوان یافت .

و سخنانی مشابه موارد بالا توسط سایر اصلاح طلبان .

البته در چند ماه آینده از این دست سخنان را بکرات خواهید شنید چراکه اصلاح طلبان هم شاخه ای از درخت جمهوری اسلامی هستند که باید هر از چندگاهی خودشان را حرص کنند تا بتوانند از شیره این درخت تغذیه نمایند و گرنه توسط باغبانان نظام از بن اره خواهند شد .


بايگانی وبلاگ