خامنه ای روزه کله گنجشکی میگیرد با دود اضافه !


روز جمعه مهمان عمویم بودم . ایشان هم، همانند سید علی خامنه ای تریاک استعمال میکنند و یکی از اتاقهایشان را هم برای اینکار اختصاص داده اند.

از عمو سوال کردم : آیا درست است که خامنه ای تریاکی ست؟ عموجان درحالیکه در یک دست وافور و در دست دیگر انبر ذغال داشت با یک نگاهی پر از محبت به من گفت : عموجان اینکه دیگر اظهر من الشمس است من 35 ساله تریاک میکشم و همه جور آدمی رو هم توی زندگیم دیده ام فقط کافیه چند لحظه چهره یک نفر رو ببینم بهت میگم چیکارس؟ مواد میکشه یا نه؟ چه نوع موادی میکشه؟ آخرین بار کی کشیده و ... من بهت میگم خامنه ای از اون تریاک کشای حرفه ای هست که اگه مسئولیت کشور رو نداشت 24 ساعته پای بساط منقل و وافور بود البته بهت بگم تریاک اینا مثل تریاک ما نیست که برای افزایش حجم پشگل و قره غوروت و قهوه و پودر خون و این چیزا قاطیش کرده باشن تریاکه این آقایون تریاک سلطانیه مثل شکلات میمونه تا بزاریش توی دهنت سریع آب میشه و هیچ چیز اضافه ای هم قاطیش نداره بوش آدمو نشئه میکنه چه برسه بخوای بخوریش یا بکشیش البته خامنه ای مثل ما بدبخت بیچاره ها نیست که یک نخود طریاک میزنیم سر وافور و باهاش 10 بار دود میگیریم آخرشم هیچی حالیمون نمیشه که چی چی کشیدیم ولی این آقایون علمای اسلام یه کوفته تریاک درست میکنن میچسبونن سر وافور با اولین دود میرن پیش امام زمان!

بهش گفتم پس عمو جان این خامنه ای و سایر آقایون چطور روزه میگیرن ؟ عمو یه خنده ای کرد و گفت : عمو جان نمازو روزه و حج و خمس و زکات و .... اینا رو خود همین آخوندا درست کردن تا مردم عوام و صاف و ساده رو تحت کنترل خودشون داشته باشن اینا که روزه بگیر نیستن اگر هم برای حفظ موقعیت مجبور باشن روزه بگیرن روزه کله گنجشکی میگیرن مثلا خامنه ای صبح ساعت 4 بلند میشه یه نیم ساعتی دود میگیره بعد سحری میخوره و میخوابه . ساعت 8 بلند میشه میره یه نیم ساعتی شنا میکنه و میره سونا بعد میاد بیرون میره یک دودی میگیره یه دو سه ساعتی به کارای کشور میرسه ساعت 12 یا 1 نهارشو میخوره بعد میره دود میگره و یک چرت بعد از نشئگی میزنه ( عمو میگفت چرت بعد از نهار و نشئگی خیلی میچسبه البته برای پیر پاتالا نه جوانها ! ) ساعت 3 یا 4 بلند میشه میره عصرونشو میخوره تا دم افطار با مسئولان کشور دیدار میکنه و بعد از اذان مغرب هم یواشکی یک نخود طریاک میزاره زیر زبونش و با بقیه مسئولان کشور شروع میکنه به نماز خواندن و سپس افطارش رو هم میکنه وقتی همه رفتن دوباره میره سراغ منقل و وافورش و یک دلی از عذا در میاره .

به عمو گفتم این دیگه چه روزه گرفتنی هست ؟ عمو گفت به این میگن روزه کله گنجشکی با دود اضافه !!! بعد به عمو گفتم پس این خامنه ای چطور مملکتو اداره میکنه؟ عمو جان گفت : با توهم و شجاعت بعد از نشئگی، و عصبیت و بی وجدانی در حال خماری ! برای همینه که اوضاع کشور در این وضعیت وخیم بسر میبره .

خلاصه روز جمعه از عموجان خیلی چیزا یاد گرفتم مخصوصا اینکه به هیچ وجه طرف مواد مخدر و این جور چیزا نروم چون اینکارا مال آدمای پیر و پاتال است نه ما جوانها .


بايگانی وبلاگ