عکس - اکبر شاه در نقش پدرخوانده !




کاریکاتور - رویه دادرسی در جمهوری اسلامی !



فیلمی درباره شهدای گمنام حوادث پس از انتخابات ۸۸





تله انتخابات جمهوری اسلامی برای مردم و فعالان سیاسی - کاری از نیک آهنگ




غرق شدن هاله نور - کارتونی از نیک آهنگ کوثر




وقتی اوباما برای احمدی نژاد شعر میگوید !




کارتون - پشت پرده پیگیری نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی





پوستر – وحشت دیکتاتورها از جنبش های دانشجویی


 کارتون خمینی ، هیتلر ، قذافی ، استالین ، کیم جونگ ایل ، دانشجو ، وحشت

کاریکاتور - حمایت تمام قد کوتوله سیاسی از مافیایش !


تاریخچه شکل گیری مافیا


مافيا براي اولين بار در کشور ايتاليا و در منطقه سيسيل حدودا سه قرن پيش بوجود آمد و در زبان محلي به اين گروهها کوزانوسترا ( به معني چيزهاي ما ) و به افراد در اين گروهها ما فيوزو ( مردان افتخار ) ميگفتند . در ابتدا اين گروهها سري و زير زميني بودند و فعاليتهاي غير قانوني در سطح کوچک انجام ميدادند ولي کار اصلي آنها محافظت از زمين و املاک زمينداران و ثروتمندان از شر متجاوزان و زمين خواران بود ولي در ابتداي قرن 19 فعاليتهاي کوزونوسترا ( مافيا ) تغيير کرد و کلا بسمت فعاليتهاي اقتصادي غير قانوني حرکت کرد و از اين زمان بود که کم کم اسم آنها در بين پليس و قضات ايتاليا مطرح شد و مافيا ها در ابتداي قرن 20 در بين پليس و قضات ايتاليا چنان نفوذ و قدرتي پيدا کردند که عملا دست اين نهادها را از برخورد با خودشان کوتاه کردند و حتي توانستند به سطوح عالي سياسي کشور نفوذ کنند ولي با روي کار آمدن حکومت فاشيستي بنيتو موسوليني حوزه فعاليت مافيا در ايتاليا بشدت کاهش و رو به سقوط نهاد و بسياري از اعضاي مافيا به آمريکا و به شهر نيويورک مهاجرت کردند و سنگ بناي مافيا در آمريکا را بنا نهادند . حوزه فعاليت آنها در آمريکا روز به روز گسترش مي يافت و علاوه به خريد و فروش مواد مخدر و اسلحه و اداره روسپي خانه ها و کازينوها ( قمار خانه ها ) ، در دوران منع خريد و فروش نوشابه هاي الکلي ، به توليد و فروش اينگونه نوشابه هاي بصورت خيلي گسترده در سراسر آمريکا پرداختند و جاي پاي محکمي را براي خود ايجاد کردند و چون سيستم دارايي و قضايي آمريکا بسيار منظم و قانونمند و داراي اهرمهاي اعمال قدرت بود ( در مقايسه با ايتاليا ) . اين مافياها براي پاک کردن منبع و منشع کسب اين ثروتها اقدام به تاسيس فروشگاههاي لباسشويي ( خشکشويي) کردند و به طريقي حسابسازي ميکردند که انگار تمام اين پولها از محل درآمد اين خشکشويي ها کسب شده و حتي ماليات آنها را نيز مي پرداختند و بدين صورت پولهاي غير قانوني شان را تطهير مي کردند و از اين زمان بود ( اوايل قرن 20 ) که اصطلاح پول شويي وارد ادبيات سياسي و اقتصادي آمريکا و ساير کشورها شد و بعد از جنگ جهاني دوم بزه کاران ساير کشورها که موفقيت مافياي آمريکا را ديده بودند با الگوبرداري از آنها به ايجاد سازمانهاي منظم و داراي مرامنامه پرداختند و بسرعت اينگونه از گروه هاي بزه کار در تمام کشورهاي پيدا شد .

ساختار مافيا

گروه هاي مافيايي از مجموع چند خانواده که نسبتهاي نسبي يا سببي دارند بوجود مي آيد و هر کدام از اعضاي اي خانواده ها مسئوليت مشخصي دارد .

پدر یا پدر خوانده (چون تمام اعضاي خانواده ها اين فرد را بعنوان پدر دوم خود قبول دارند) :
پدر خوانده در راس مافياست و تمام اعضا او را قبول دارند و فرامين او را بدون چون و چرا انجام ميدهند، اين فرد همانند يک ديکتاتور عمل ميکند و معمولا اسم مافيا را از روي فاميل پدرخوانده انتخاب ميکنند مثل : مافيا هاي بونانو – کلومبو – گامينو – گنوز – لوچزه و.....

رئيس :
رييس توسط پدر خوانده انتخاب ميشود و نفر دوم مافيا است و کليه کارهاي اجرايي و عملياتي و نظارتي و مالي و مديريتي و.... را بعهده دارد و به پدر خوانده براي کسب تکليف گزارش ميدهد و در صورت مرگ پدر خوانده تا زمان انتخاب پدر خوانده جديد مسئوليت پدر مافيا را بعهده دارد .

مشاوران :
مشاوران معمولا افراد تحصيل کرده در زمينه هاي مختلف از جمله حقوق ، مديريت ، اقتصاد و علوم سياسي و .... ميباشند و توسط پدر انتخاب ميشوند و وظيفه آنها قانوني جلوه دادن فعاليتهاي مافياست و همچنين خارج کردن مافيا از تنگناهاي حقوقي و قضايي و سياسي و اقتصادي . مشاوران معمولا به توصيه هاي پدر خوانده وارد فعاليتهاي غير قانوني نمیشوند و فقط حق المشاوره ( که مبالغي بسيار زياد است ) را دريافت ميکنند .

کاپو :
مهمترين اعضاي عملياتي و اجرايي مافيا هستند . کاپو ها بنا به استعداد و صلاحديد پدر خوانده در شاخه هاي مختلف عملياتي مافيا ها به فعاليت ميپردازند . يک گروه از کاپو ها مسئوليت خريد و فروش مواد مخدر ، گروه هاي ديگر اسلحه و مشروبات الکلي و تجارت دختران و زنان ، اداره روسپي خانه ها و کازينو ها و حتي تجارت نفت و الماس و طلا و اورانيوم غني شده و.... را بعهده دارند و يک يا چند کاپو مسئوليت فعاليتهاي اطلاعات و شناسايي و نظامي ( حفاظت از مافيا در برابر نيروهاي پليس و حملات ساير گروه هاي مافيايي ) را بعهده دارند . کاپو ها چندين نيروي عملياتي تحت اختيار دارند که معمولا بيش از 10 نفر ميباشند و در مافياهاي بزرگ معمولا هر کاپو خودش يک مافيا است و قسمتي ار درآمد کسب شده را به پدر خوانده ميدهد . کاپو ها توسط رييس و زير نظر پدر خوانده انتخاب ميشوند .

سرباز :
معمولا از اعضاي جوان خانواده ميباشند که زير نظر کاپو ها فعاليت ميکنند و هر کدام بعد از کسب تخصص لازم ترقي ميکنند و خود يک کاپو ميشوند و در منطقه اي که به آنها واگذار ميشود به انجام فعاليتهاي تبهکارانه مي پردازند .

پادها :
پادوها معمولا افراد خارج از خانواده ميباشند که کارهاي پيش پا افتاده مثل نامه رساني را انجام ميدهند و اين افراد بيشتر براي پول کار ميکنند تا ترقي و رسيدن به پستهاي بالای مافيا . ( طبق يک قانون نانوشته هيچ فرد خارج از خانواده مافيا، اجازه رسيدن به پستهای رياست و پدر خوانده را ندارد )



کاریکاتور - عاقبت حمایت خامنه ای از احمدی نژاد




عکس - پیمان عارف بدلیل انتقاد از احمدی نژاد شلاق خورد.


سمیرا جمشیدی، همسر پیمان عارف درگفت‌وگو با وب‌سایت «خانه حقوق بشر ایران» با تایید این خبر گفت که این حکم هم‌زمان با پایان دوره‌ محکومیت وی و قبل از آزادی او اجرا شده است.

دادگاه انقلاب تهران این فعال سیاسی را به اتهام توهین به ریاست جمهوری به ۷۴ ضربه شلاق محکوم کرده بود. وی همچنین به «یک سال حبس تعزیری و محرومیت مادام‌العمر از حرفه روزنامه‌نگاری و عضویت و فعالیت در احزاب سیاسی» محکوم شده بود.

در حالی که سمیرا جمشیدی، می‌گوید که وضعیت روحی همسرش «خوب» است، گزارش‌های رسیده حاکی از این است که وضعیت جسمی وی خوب نیست و کمرش به دلیل ضربات وارده شلاق «به شدت» آسیب دیده است.

پیمان عارف، روزنامه‎نگار، از فعالان سابق دانشجویی و عضو سازمان دانش آموختگان جبهه ملی ایران است.

وی که در روزهای نخست پس از دهمین انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه سال ۱۳۸۸ بازداشت شده بود، ۱اردیبهشت ۱۳۸۹ به صورت مشروط تا زمان قطعی شدن رأی حبس تعزیری از زندان اوین آزاد شد. وی ۲۱ بهمن ماه سال ۱۳۸۹ جهت تحمل حکم حبس تعزیری بازداشت و به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شده بود.

 شلاق ، پیمان عارف ، شکنجه ، اسلام ، خامنه ای ، احمدی نژاد ، جمهوری اسلامی ،


نقش سپاه ولی امر در تحکیم جایگاه ولایت فقیه


سپاه ولی‌امر یک نیروی نظامی ویژه و از زیر مجموعه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میباشد که با هدف حفظ و حراست از جان رهبر جمهوری اسلامی (که هم‌اکنون سید علی خامنه‌ای است) پایه‌گذاری شده است . فرماندهی این سپاه را ابراهیم جباری بر عهده دارد که در آبان ۱۳۸۹ جانشین سردار نجات شد.

مقر اصلی سپاه حفاظت ولی امر واقع در مجموعه حفاظتی مطهری واقع در میدان پاستور بود ولی از تاریخ ۱۳۸۶/۱۱/۳ تمام تجهیزات آمادی و پشتیبانی و همچنین نیروهای این سپاه به خیابان نجات اللهی منتقل گردیده است . استعداد نیرویی این سپاه در حال حاضر ۱۲۰۰۰ نفر تخمین زده می‌شود .

پایگاه‌های دیگر این سپاه در شهرستان‌های اطراف مثل کرج، ورامین و بویین زهرا دارای حداقل ۳۰۰۰ نیروی بسیجی و سپاهی میباشند که بعد از طی مراحل و آموزش‌های مختلف به این سپاه می‌پیوندند. همچنین بیشتر کارهای اداری حفاظتی وامور امنیتی در پایگاه شهیدان مداح واقع در میدان پاستور صورت می‌گیرد.



عکس – مفسدان اقتصادی در جمهوری اسلامی !





کارتون - صندوق های رای خونین



کارتون - خامنه ای و اختلاس 3 هزار میلیاری !



کارتون - علی خامنه ای و طناب دار





مزدوران سپاه شناسائی شدند : مهدی نائب رسول ، امیر عباس شیبانی ، محسن پوررضائی ، مجید عبدالرضایی ، عباس غلامی


وبلاگ گفتنی ها - در ادامه معرفی سرکوب گران و چماقدارن رژیم ۵ تن از عوامل سرکوب گر عضو سپاه پاسداران معرفی می‌گردند، افراد فوق از پرسنل و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله وابسته به سپاه پاسداران می‌باشند که در ایام اعتراضات جنبش سبز با آماده باش سپاه پاسداران به سرکوب ملت پرداخته‌اند که اسامی و مسئولیت‌هایشان بدین شرح می‌باشد:


سرهنگ دوم عباس غلامی - جانشین فرماندهی حفاظت اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله - نامبرده اهل و ساکن شهرری می‌باشد، اطلاعات بیشتری از محل سکونت و زندگی وی در دست نیست.

سرگرد مهدی نائب رسول معروف به حاج مهدی نائب - مسئول دفتر تحقیق و بازرسی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله - در محله آبسردار تهران سکونت دارد و همچنین دارای مغازه موتور فروشی به نام اشکان در خیابان ۱۷ شهریور تهران نیز می‌باشد وی ضمناً از اعضای بسیج مسجد آشتیانی‌ها در خیابان پیروزی می‌باشد.

تصاویری از سرکوب و اعمال خشونت سه نفر فوق در تاریخ(پنج شنبه ۸ مرداد ۱۳۸۸ برابر با ۳۰ جولای ۲۰۰۹) در تهران را در زیر می‌بینید :




















دو عضو دیگر سپاه پاسداران که در همان ایام در تهران به بازداشت و ضرب و شتم معترضین به انتخابات مشغول بوده‌اند بدین شرح می‌باشند :

محسن پور رضایی ، وی در آن زمان (سال ۱۳۸۸) دانشجوی سال آخر پزشکی بوده ولی هم اکنون در بیمارستان قلب جماران وابسته به سپاه پاسداران در محله جماران تهران مشغول فعالیت می باشد و در شهرک اکباتان سکونت دارد .

امیر عباس شیبانی ، دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ،اهل تبریز می‌باشد و در خوابگاه دانشجویان دانشگاه بقیه الله اقامت دارد تصاویری از ضرب و شتم و سرکوب و بازداشت معترضین را نیز توسط ایشان در زیر مشاهده می نمائید :
















بايگانی وبلاگ