خامنه ای روزه کله گنجشکی میگیرد با دود اضافه !


روز جمعه مهمان عمویم بودم . ایشان هم، همانند سید علی خامنه ای تریاک استعمال میکنند و یکی از اتاقهایشان را هم برای اینکار اختصاص داده اند.

از عمو سوال کردم : آیا درست است که خامنه ای تریاکی ست؟ عموجان درحالیکه در یک دست وافور و در دست دیگر انبر ذغال داشت با یک نگاهی پر از محبت به من گفت : عموجان اینکه دیگر اظهر من الشمس است من 35 ساله تریاک میکشم و همه جور آدمی رو هم توی زندگیم دیده ام فقط کافیه چند لحظه چهره یک نفر رو ببینم بهت میگم چیکارس؟ مواد میکشه یا نه؟ چه نوع موادی میکشه؟ آخرین بار کی کشیده و ... من بهت میگم خامنه ای از اون تریاک کشای حرفه ای هست که اگه مسئولیت کشور رو نداشت 24 ساعته پای بساط منقل و وافور بود البته بهت بگم تریاک اینا مثل تریاک ما نیست که برای افزایش حجم پشگل و قره غوروت و قهوه و پودر خون و این چیزا قاطیش کرده باشن تریاکه این آقایون تریاک سلطانیه مثل شکلات میمونه تا بزاریش توی دهنت سریع آب میشه و هیچ چیز اضافه ای هم قاطیش نداره بوش آدمو نشئه میکنه چه برسه بخوای بخوریش یا بکشیش البته خامنه ای مثل ما بدبخت بیچاره ها نیست که یک نخود طریاک میزنیم سر وافور و باهاش 10 بار دود میگیریم آخرشم هیچی حالیمون نمیشه که چی چی کشیدیم ولی این آقایون علمای اسلام یه کوفته تریاک درست میکنن میچسبونن سر وافور با اولین دود میرن پیش امام زمان!

بهش گفتم پس عمو جان این خامنه ای و سایر آقایون چطور روزه میگیرن ؟ عمو یه خنده ای کرد و گفت : عمو جان نمازو روزه و حج و خمس و زکات و .... اینا رو خود همین آخوندا درست کردن تا مردم عوام و صاف و ساده رو تحت کنترل خودشون داشته باشن اینا که روزه بگیر نیستن اگر هم برای حفظ موقعیت مجبور باشن روزه بگیرن روزه کله گنجشکی میگیرن مثلا خامنه ای صبح ساعت 4 بلند میشه یه نیم ساعتی دود میگیره بعد سحری میخوره و میخوابه . ساعت 8 بلند میشه میره یه نیم ساعتی شنا میکنه و میره سونا بعد میاد بیرون میره یک دودی میگیره یه دو سه ساعتی به کارای کشور میرسه ساعت 12 یا 1 نهارشو میخوره بعد میره دود میگره و یک چرت بعد از نشئگی میزنه ( عمو میگفت چرت بعد از نهار و نشئگی خیلی میچسبه البته برای پیر پاتالا نه جوانها ! ) ساعت 3 یا 4 بلند میشه میره عصرونشو میخوره تا دم افطار با مسئولان کشور دیدار میکنه و بعد از اذان مغرب هم یواشکی یک نخود طریاک میزاره زیر زبونش و با بقیه مسئولان کشور شروع میکنه به نماز خواندن و سپس افطارش رو هم میکنه وقتی همه رفتن دوباره میره سراغ منقل و وافورش و یک دلی از عذا در میاره .

به عمو گفتم این دیگه چه روزه گرفتنی هست ؟ عمو گفت به این میگن روزه کله گنجشکی با دود اضافه !!! بعد به عمو گفتم پس این خامنه ای چطور مملکتو اداره میکنه؟ عمو جان گفت : با توهم و شجاعت بعد از نشئگی، و عصبیت و بی وجدانی در حال خماری ! برای همینه که اوضاع کشور در این وضعیت وخیم بسر میبره .

خلاصه روز جمعه از عموجان خیلی چیزا یاد گرفتم مخصوصا اینکه به هیچ وجه طرف مواد مخدر و این جور چیزا نروم چون اینکارا مال آدمای پیر و پاتال است نه ما جوانها .


روش ساخت شوکر برقي با فلاش دوربین عکاسی



روش کار:
فلش دوربين ها به انرژي زيادي نياز دارد به همين دليل مقدار بسيار زيادي از انرژي الکتريکي (ولتاژ بسيار بالا با شدت جريان کم) را در يک خازن براي فلش زدن ذخيره مي کنند و يک دفعه آن را تخليه مي کنند. ما با استفاده از کيت داخل دوربين هاي يک بار مصرف مسير اين انرژي ذخيره شده را تغيير مي دهيم و مثلآ به دو پيچ وصل مي کنيم حال اگر اين دو پيچ روي بدن يا هر جسم رساناي ديگر قرار بگيرند انرژي الکتريکي بين آن دو نقطه جريان پيدا مي کند و تخليه مي شود و باعث شوک مي شود، بدين ترتيب يک شوک دهنده (Shocker و Taser هم مي گويند) مي سازيم.

وسايل مورد نياز:
۱- يک دوربين يک بار مصرف فلش دار (نو يا استفاده شده فرقي نمي کند - مي توانيد مصرف شده هايشان را مجاني از عکاسي ها تهيه کنيد)
۲- يک جعبه خالي سيگار
۳- دو عدد پيچ (ترجيحآ سر آنها کمي بر آمده باشد)
۴- وسايل لحيم کاري، مقدار خيلي کمي سيم

مرحله اول: روکش مقوايي دوربين را پاره کنيد و قاب پلاستيکي دوربين را با فشار دادن زائده هاي کناري آن جدا کنيد، پيچ قطعه پلاستيکي کوچک رويي را باز کنيد و کيت الکترونيکي را با احتياط جدا کنيد (فقط کيت را لازم داريم).

ما با دو جزء اصلي در اين کيت سر و کار داريم، يکي خازن آن و يکي هم دکمه شارژ.
دکمه شارژ عمومآ به صورت دو تکه فلزي روي هم پشت دکمه پلاستيکي اصلي مخفي شده است که با فشار دادن آن خازن شروع به شارژ شدن مي کند (در بعضي از دوربين ها يک بار زدن دکمه شارژ کافي است ولي در بعضي ها بايد آن را نگه داريد، اگر خازن شارژ شود صدايي بم مي دهد و کم کم زير مي شود.) براي احتياط بيشتر توسط يک جسم با دسته عايق و سر رسانا (مثل انبردست) اتصال کوتاهي بين دو پايه خازن روي کيت برقرار کنيد تا اگر باري در آن ذخيره شده است تخليه گردد.

مرحله دوم: روي کيت دو سيم لحيم شده است که به باطري وصل مي شود، يک باطري قلمي را با رعايت قطب هاي مثبت و منفي بين دو سيم قرار داده و با چسب برق محکمش کنيد. حالا از بالاي جعبه سيگار دو پيچ را با فاصله تقريبآ ۲ تا ۳ سانت وارد کنيد طوري که سر پيچ بيرون باشد.




مرحله سوم: کيت را طوري درون جعبه سيگار جاسازي کنيد که دکمه شارژ بيرون جعبه بماند. حالا دو تکه سيم برداشته و يک سرشان را به قسمتي از پيچ که داخل جعبه است لحيم کنيد، سر ديگرشان را نيز به هر کدام از پايه هاي خازن. خوب حالا فقط دکمه شارژ را با چسب روي قوطي بچسانيد. شوکر شما آماده است! براي استفاده از آن فقط دکمه شارژ را فشار دهيد تا صدا به حالت زير (شبيه يک سوت اعصاب خورد کن) درآيد حالا کافيست پيچ ها را به بدن فرد مقابل بزنيد.



توجه: اين دستگاه شبيه اسباب بازي هاي موجود در بازار نيست، ولتاژي بالاي ۲۵۰ ولت ايجاد مي کند و خطرناک است. از آن به هيچ وجه در نواحي حساس مثل گردن، سر، نواحي تناسلي و… استفاده نکنيد. هر گونه استفاده از اين مطلب به عهده خود شماست.

نکات مهم:
- برآمدگي پيچ ها به تماس بهتر با سطح پوست کمک مي کند. مي توانيد براي ضعيف کردن اين دستگاه بر سر راه يکي از سيم هايي که به خازن وصل است يک مقاومت قرار دهيد.


- بهتر است وقتي اين وسيله را در جيب خود مي گذاريد روي پيچ ها را عايق کنيد يا اينکه يک کليد بر سر راه يکي از سيم هايي که به خازن وصل است قرار دهيد تا اشتباهي به خودتان شوک وارد نکنيد.

- بهترين جا براي تست کردن اين وسيله انگشت است، من خودم چندين بار تست کردم پس براي امتحانش زياد نترسيد يک بار امتحان کنيد ترستون مي ريزه شايد خوشتان هم بياد!
- بعد از هر بار شارژ کردن خازن در حين ساخت، آن را تخليه کنيد.
- براي ايمني بيشتر مي توانيد در حين ساخت از دستکش عايق استفاده کنيد.
- در حين کار دقت کنيد اتصال نابجايي بوجود نيايد چون ممکن است باعث سوختن يکي از قطعات شود. همه کيت هاي اين دوربين ها يک شکل نيست به همين دليل ممکن است بعضي از موارد شرح داده شده براي شما عينآ مانند موارد فوق نباشد.
استفاده نابجا از روش هاي مخرب در اين جزوه در مواقع غير ضرور شرعا حرام است و مسئوليت عواقب آن بر عهده خودتان است.

يادمان باشد که با دشمني خانگي روبرو هستيم که تا دندان مسلح بوده و از درنده خوئي گوي سبقت را از تمامي دشمنان تاريخي ما و اقوام درنده خو و تجاوزگر به سرزمينمان ربوده است. يادمان باشد که نظير چنين وحشيگري و درنده خوئي را در مورد سربازان مغول و اسکندر مقدوني نيز نقل نکرده اند. اسکندر مقدوني پس از به آتش کشيدن تخت جمشيد وقتي به مقبره کورش رسيد از اسب پياده شد و اداي احترام کرد و حتي دستور مرمت آنرا داد. اما اينان و رهبرانشان هيچ حرمتي را نگه نداشته و نخواهند داشت همانطور که ديديم و جهانيان نيز ديدند. يادمان باشد که تمام تاکتيک هاي جنگ و گريز هاي شهري و آنجه خودتان به ابتکار خود طرح ريزي و اجرا کنيد صرفاً براي دفاع و گريز است و نه روش و مرامي براي مبارزه. باز به خاطر داشته باشيد که بزرگترين مبارزه ما همان حضور ميليوني و نمايش خاموشي است که به نمايش جهانيان گذاشتيم اما بايد به فکر باشيم که هدف و طعمه آماده و راحتي هم براي درنده خوياني که هيج بوئي از انسانيت نبرده اند نباشيم. از آنجا که تظاهرات و حرکتهاي ما سازمان يافته و حزبي نيست عليرغم فراگيري نزديک به صد در صد مردم باز در برابر هجوم دسته جمعي دشمن آسيب پذير بوده و منجر به پراکندگيمان شده و نهايتا يکي يکي و دوتا دوتا به دام دشمن افتاده، دستگيرشده و مورد ضرب شتم قرار مي گيريم. به همين دليل پيشنهاد مي شود که به هنگام تظاهرات سعي شود دوستان و افرادي که هم ديگر را مي شناسند در گروه هاي حداقل پنج نفره و درکنار همديگر حرکت کرده و تا پايان تظاهرات همديگر را گم نکرده و بين خود قول و قراري بگذاريد که در مواقع لزوم بتوانيد به کمک همديگر رفته و يا اينکه حداقل در صورت دستيگري و يا اتفاقات احتمالي که براي يکي از دوستان مي افتد ديگران در جريان باشند.

منبع : ارتش سبز آزادی بخش ایران

تظاهرات هوشمند چیست ؟


با پيشرفت وسايل ارتباط جمعي همانند تلفن،‌ اينترنت،‌ موبايل و غيره، شيوه هاي گردهمائي هاي اعتراض آميز هم با استفاده از اين امکانات خاصيت ديناميک تري به خود ميگيرند.

Smart mob که شايد به اجتماع هوشمند بتوان تعبيرش کرد به گردهمايي به ظاهر خودجوش عده اي که شناخت قبلي از هم ندارند و به حزب يا دار و دسته خاصي وابسته نيستند گفته مي شودکه با استفاده از وسائل ارتباط جمعي به ناگاه و سر ساعت و دقيقه معيني در محلي جمع شده و با يک حرکت هماهنگ و مشترک اعتراض خود را نسبت به مسائل اجتماعي به نمايش مي گذارند. از خصوصيات بارز اين نوع گرد همايي زمان بسيار کوتاه اين نوع تظاهرات است که معمولا کمتر از چند دقيقه طول مي کشند و پس از آن شرکت کنندگان به همان سرعت از هم جدا شده و به راه خود ادامه مي دهند.

با پيشرفت تکنيک هاي روابط عمومي اين زمان کافي است تا عکس و ويدئو هاي لازم تهيه شده و توسط رسانه هاي عمومي به اقصي نقاط دنيا پخش شوند. اين پديده اولين بار توسط هوارد رَينگولد (Howard Rheingold) دانشمند و روان شناس علوم اجتـماعي و نويـسنده سـرشـناس و معـروف آمـريـکايي در کـتـاب «اجتـمـاع هـوشـمند: انـقلاب اجـتـمـاعي بـعـدي» (Smart Mobs: The Next Social Revolution) به بحث کشيده شد.


اولين بار اجتماعات هوشمند در سال ۲۰۰۱ در مانيل پايتخت فيليپين در اعتراض به فساد اقتصادي رئيس جمهور وقت يوزف استرادا (Joseph Estrada) صورت گرفت که به سقوط او انجاميد. به هنگام سخنراني هاي عمومي استرادا معترضين به سياست هاي او از طريق اس ام اس قرار ملاقات مي گذاشتند و به ناگاه همگي با لباس سياه رنگي ظاهر شده و با اشعار هماهنگ براي يک دقيقه تمامي توجه رسانه ها را به خود جلب مي کردند.


با هوشمندترشدن سيستم هاي سرکوب پليسي در کشورهاي تحت استبداد، حکومت سعي در آگاهي به موقع از چنين قرار و مدار هايي دارد تا به موقع جلو وقوعشان را بگيرد. از اين جمله مي شود از قطع سرويس اس ام اس در مناطق سخنراني روساي رژيم،‌ فيلتر کردن سايت هاي اجتماعي يا رخنه کردن هزاران وبلاگ نويس حکومتي به وبلاگستان نام برد که نقش آنها بيشتر موش لاي درز ديوار را بازي کردن و گوش دادن است تا آگاهي دادن به ملت. نوع تفريحي اين نوع حرکت به Flash mob به معني اجتماع برق آسا معروف است. هدف شرکت کنندگان اين نوع اجتماعات فقط ميخ کردن رهگذرهاست.

به طور مثال در آن واحد در يک ميدان عمومي چهارصد تا پانصد نفر همزمان به يک نقطه مجازي خيره مي شوند يا به يک باره به خوردن موز مشغول مي شوند و يا با هجوم به رستورانهاي زنجيره اي هزاران همبرگر سفارش مي دهند.

نمونه اي از تظاهرات برق آسا با موز!

منبع: ارتش سبز آزادی بخش ایران

جستجوی گوگل



برای جستجو نمودن یک موضوع در گوگل کافی است که چند کلمه توصیفی و اصلی موضوع را در نوار مربوطه تایپ نمائید و سپس کلید Enter را فشار دهید و یا اینکه روی دکمة Search که در جلوی نوار جستجو تعبیه شده است کلیک نمائید، تا به لیستی از وب سایتهای مرتبط با موضوع دست یابید. از آنجائیکه گوگل وب سایتهایی را لیست می کند که «همه» کلمات مورد جستجوی شما در آن باشند لذا بایستی سعی کنید تا در نوار جستجو، کلماتی را وارد کنید که اساسی تر هستند و از وارد کردن کلمات اضافی بپرهیزید تا نتایج جستجو به آنچه که شما می خواهید نزدیکتر باشند. ● کلمات اصلی تر را بنویسید همانگونه که گفته شد برای بهتر نتیجه گرفتن از جستجو لازم است که کلمات اصلی را در نوار جستجو وارد کنید. برای اینکار هر قدر که می توانید، موضوع جستجو را ریزتر و معین تر نمائید. برای مثال بجای آنکه در نوار جستجو تایپ کنید "نقاش" بهتر است که نام نقاش مورد نظرتان را تایپ کنید، مثلاً بنویسید "پیکاسو". یا اینکه بجای "اتومبیل" بهتر است بنویسید "پژو" و یا... همچنین دقت نمائید تا کلماتی را بکار برید که احتمال وجود توضیحات دربارة آنها بیشتر باشد. مثلاً به جای نوشتن "گذراندن یک شب خوب در تهران" بهتر است تایپ کنید "هتلهای تهران". ● از آوردن حروف اضافه خودداری کنید گوگل بطور پیش فرض فقط سایتهائی را لیست می نماید که تمام کلمات مورد جستجو در آنها باشند. و نیازی نیست که شما بین کلمات جستجو از کلمة پیوند دهندة "و" استفاده نمائید. به خاطر داشته باشید که وارد نمودن چنین کلماتی و کلماتی نظیر در، به، و... بر نتیجه جستجو تاثیر خواهد گذشت. بطور مثال برای جستجو در مورد تعطیلات در شمال بجای تایپ نمودن "گذراندن تعطیلات در شمال" بهتر است تنها بنویسید: "تعطیلات شمال". خودف گوگل هم برای بالا بردن کیفیت جستجوها بطور اتوماتیک کلمات معمولی و کاراکترهائی همچون "کجا" و "چطور" را از کلمات مورد جستجو حذف می نماید. چون این گونه کلمات باعث کندی عمل جستجو می شوند و تاثیری هم در بهبود جستجو ندارند و حتی کیفیت نتایج جستجو را کاهش هم می دهند. ● حروف بزرگ و کوچک فرق نمی کنند گوگل نسبت به بزرگی و کوچکی حروف حساس نمی باشد. در حقیقت همه حروفی را که به لاتین در نوار جستجو تایپ می نمائید به حروف کوچک تبدیل خواهند شد. برای مثال نتیجة جستجوی "george washington"، "George Washington" و "gEoRgE WaShInGtOn" یکسان خواهد بود. ● جستجوهای طبقه بندی شده با همه این توضیحات اگر مایلید که نتایج جستجوهای شما دقیق تر و علمی تر باشند بهتر است سری هم به directory.google.com بزنید. در این آدرس فهرستی از سایتهای اینترنتی با توجه به موضوعات آنها موجود می باشد. مثلاً اگر دنبال سایتی در مورد سیاره زحل می گردید، می توانید با رفتن به شاخه Science و زیر شاخه Astronomy به زیر شاخه Saturn دست یابید. همچنین اگر در مورد خودروی Saturn جستجو می کنید می توانید سایتهای مرتبط با آنرا در شاخه Automotive بیابید. ● جستجوی پیشرفته در جلوی نوار جستجوی گوگل گزینه ای با عنوان «جستجوی پیشرفته» یا «Advanced Search» وجود دارد. با کلیک کردن روی این گزینه وارد صفحه ای با همین نام خواهید شد. در این صفحه شما می توانید با اعمال تنظیمات و بکار بردن عملگرهای خاصی دقت جستجویتان را افزایش دهید. همانگونه که از شکل بالا معلوم است، همه گزینه ها به فارسی می باشند و استفاده از آنها بسیار ساده است و نیازی به توضیح بیشتر ندارد، اما علاوه بر این تنظیمات، گوگل از یک سری عملگرها نیز برای محدود کردن جستجوها بهره می برد. شما بدون رجوع قسمت جستجوی پیشرفته و با دانستن این عملگرها می توانید عمل جستجو را هرچه سریعتر انجام دهید، در زیر به توضیح برخی از این عملگرها می پردازیم: ▪ عملگر + همانگونه که قبلاً گفتیم گوگل از یک سری کلمات معمولی بصورت خودکار چشم پوشی می کند، ولی در صورتی که شما ضروری می دانید که اینگونه کلمات حتماً مورد جستجو قرار گیرند، می توانید با قرار دادن یک علامت "+" در جلوی آنها مطمئن شوید که در نتایج جستجو حتماً وجود خواهند داشت. (دقت کنید که قبل از کاراکتر "+" یک فاصله (space) وجود داشته باشد ولی کلمه بعدی بدون فاصله، فوراً پس از آن بیاید). راه دیگر مقید نمودن گوگل برای جستجوی کلمه ای خاص این است که کلمه مورد نظر را در کوتیشن (" ") قرار دهید. برای مثال اگر بخواهیم دنبال داستان جنگ ستارگان ۱ (Star Wars Episode I) را مورد جستجو قرار دهیم، گوگل کلمة I را مورد جستجو قرار نمی دهد مگر آنکه آنرا بصورت Star Wars Episode +I و یا "Star Wars Episode I" بنویسیم. ▪ عملگر - برخی اوقات ممکن است که شما دنبال کلمه ای بگردید که بیش از یک معنا دارد، برای مثال کلمه «bass» در ماهیگیری به معنای «ماهی خالدار» است و در موسیقی به معنای «صدای بم». برای حل اینگونه مشکلات می توانید از عملگر "-" استفاده کنید، تا گوگل به دنبال سایتهایی بگردد که کلمة بعد از این عملگر در آنها نباشند. (دقت کنید که قبل از کاراکتر "-" یک فاصله (space) وجود داشته باشد ولی کلمه بعدی بدون فاصله، فوراً پس از آن بیاید). مثلاً در مثال فوق می توانید بنویسید: bass -music. ▪ عملگر ~ گاهی ممکن است که شما فقط به دنبال کلمه ای خاص نباشید و بخواهید که به دنبال کلمات مرتبط با آن نیز بگردید. برای این کار از این عملگر استفاده می شود. برای مثال اگر در کادر جستجو تایپ کنید «کیفیت غذا» در نتیجه سایتهایی ظاهر خواهند شد که کلمه «کیفیت» و کلمه «غذا» در آنها وجود داشته باشد. و حتی ممکن است که این دو کلمه اصلاً به هم ربط هم نداشته باشند. اما اگر تایپ کنید «~کیفیت ~غذا» دنبال سایتهایی می گردد که درباره کیفیت غذاها نوشته باشند. ▪ عملگر "" همانگونه که قبلاً نیز گفته شد، برای جستجوی عبارتی خاص بصورت کامل (نه بصورت کلمات جدا از هم) بایستی آن عبارت را در داخل کوتیشن (" ") قرار داد. ▪ عملگر «یا» گوگل از یای منطقی پشتیبانی میکند. بدین معنا که اگر دنبال کلمه ای خاص «یا» بجای آن کلمه ای دیگر می گردید، می توانید در بین این دو کلمه از «یا» استفاده کنید. برای مثال اگر در کادر جستجو تایپ کنید «تعطیلات در شیراز یا اصفهان» آنگاه گوگل دنبال سایتهایی می گردد که در خصوص تعطیلات در شیراز یا در اصفهان باشند. ▪ عملگر SITE اگر می خواهید که عمل جستجو در سایت بخصوصی انجام گیرد، می توانید پس از وارد نمودن کلمه مورد نظر عملگر Site: را آورده و پس از آن آدرس سایت را بیاورید. برای مثال برای جستجوی «پذیرش» در سایت دانشگاه استانفورد می توانید بنویسید: admission site:www.stanford.edu ▪ عملگر .. برای اینکه جستجو را محدود به سایتهایی کنید که در آنها اعداد محدودة خاصی وجود داشته باشند، می توانید از این عملگر برای نشان دادن محدودة عددی مورد نظر بهره برید. مثلاً اگر به دنبال DVD Playerهای با قیمت ۲۵۰ تا ۳۵۰ دلار می گردید، بایستی اینگونه خواسته تان را بیان کنید: DVD player $۲۵۰..۳۵۰ (توجه داشته باشید که بین دو نقطة عملگر هیچ فاصله ای نباشد). ● صفحه نتایج جستجو مطابق شکل فوق صفحه نتایج جستجوی گوگل ـ چه به فارسی باشد و چه به انگلیسی ـ را می توان به ۱۶ قسمت تقسیم نمود، که در زیر به شرح مختصر هر یک از آنها می پردازیم: ۱) لینکهای بالایی گوگل نامیده می شوند. با کلیک روی هر گزینه مشخص می کنید که در چه زمینه ای می خواهید جستجو کنید. سایتها، تصاویر، خبرها، گروهها و... ۲) دکمة Search یا جستجو برای شروع عمل جستجو بکار می رود. بجای بکار بردن این دکمه می توانید کلید Enter را فشار دهید. ۳) لینک Advanced Search یا جستجوی پیشرفته شما را به صفحه تنظیمات پیشرفته جستجو می برد. ۴) کادر جستجو نامیده می شود که برای تایپ نمودن کلمات مورد جستجو بکار برده می شود. ۵) لینک Preferences یا تنظیمها شما را به صفحه تنظیمات گوگل می برد تا در آنجا مشخص کنید که می خواهید در هر صفحه نتایج جستجو چه تعداد سایت لیست شود، و یا اینکه زبان مورد استفاده چه زبانی باشد و... ۶) نوار آبی رنگی که مشاهده می نمائید، نوار آمار می باشد که آمار تعداد سایتهایی که یافته شده است و همچنین مدت زمانی که جستجو طول کشیده است را نشان می دهد. ۷) Ti)ها توضیحات کوتاهی هستند که شما را برای جستجوی بهتر راهنمائی می کنند. ۸) گوگل دارای منابع اطلاعاتی متنوع و ویژه ای است که بر اساس تجربه جستجوی کاربران مختلف جمع آوری شده اند و اغلب این منابع به جستجوی شما نزدیکتر است و در بالای نتایج جستجوها قرار می گیرند. گوگل برای گرفتن نتیجه بهتر شما را به دیدن منابع اطلاعاتی خودش دعوت می کند. برای مثال در شکل بالا که آدرس مناظر کوهها مورد جستجو قرار گرفته است گوگل کاربر را به دیدن قسمت Local Search خود دعوت می کند تا در آن قسمت به نتایج واقعی تری از آنچه که می خواهد برسد. ۹) در قسمت نتایج جستجو اولین چیزی که می بینید عنوان صفحه ای است که کلمات مورد نظر در آن یافته شده است. گاهی اوقات در این قسمت یک آدرس اینترنتی قرار می گیرد که به معنای آن است که صفحه موردنظر بدون نام می باشد. ۱۰) پس از عنوان سایت، قسمتهایی از سایت که کلمات شما در آن یافت شده اند، بصورت خلاصه آورده می شود. این متن کوتاه به شما این امکان را می دهد تا قبل از کلیک کردن روی عنوان آن و دیدن محتویات سایت ببینید که آیا این صفحه کاملاً مطابق با خواسته شما می باشد یا نه. ۱۱) آدرس سایتی که کلمات در آن یافته شده اند، می باشد. ۱۲) اندازه یا سایز متنی قسمتی از سایت را که متن موردنظر شما در آن یافته شده است را نشان میدهد. در برخی موارد این اندازه دیده نمی شود. ۱۳) به هر دلیلی اگر با کلیک کردن بر روی عنوان سایت و یا آدرس سایت، قادر نیستید که محتویات آنرا ببینید، می توانید با کلیک کردن بر روی گزینه Cached یا نسخه ذخیره شده، همان سایت را از روی سفروفر گوگل ببینید. (لازم به توضیح است که گوگل قسمتهایی از برخی سایتها را برای دسترسی و جستجوی سریعتر بر روی سفروفر خود ذخیره می نماید. شما با کلیک کردن روی این گزینه می توانید به قسمتهای ذخیره شده روی سرور گوگل دسترسی پیدا کنید). ۱۴) با کلیک روی گزینه Similar Pages یا صفحات مشابه جستجوگر گوگل شما را به سمت صفحاتی شبیه به صفحه یافته شده راهنمائی می کند. ۱۵) وقتی که گوگل کلمه مورد نظر شما را در یک سایت در چند صفحه پیدا می کند، ابتدا صفحه ای که به درخواست شما نزدیکترند را می آورد و سپس صفحه دوم را بصورت تو رفته نشان می دهد. ۱۶) اگر در یک سایت در بیش از دو صفحه کلمات مورد نظر شما یافت شوند، برای دیدن صفحات سوم به بعد بایستی روی این گزینه کلیک نمائید.

لینک تمامی سایتها و روزنامه ها و خبرگزاریها و ...


وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها
شوراي نگهبان
وزارت علوم
شوراي شهر تهران

سايت‌هاي فرهنگي
سايت جامع دفاع مقدس
قبس

همه عکسهای اعتراضات بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری



عکس کشته ها و زخمی های راهپیمایی طرفداران میر حسین موسوی از میدان انقلاب تا میدان آزادی


عکس و فیلم های حمله وحشیانه یگان ویژه نیروی انتظامی ( پلیس نو پو ) و بسیج و انصار حزب الله به مردم بی دفاع ( شماره 1 )


عکس و فیلم های حمله وحشیانه یگان ویژه نیروی انتظامی ( پلیس نو پو ) و بسیج و انصار حزب الله به مردم بی دفاع ( شماره 2 )


عکس و فیلم های حمله وحشیانه یگان ویژه نیروی انتظامی ( پلیس نو پو ) و بسیج و انصار حزب الله به مردم بی دفاع ( شماره 3 )


عکس و فیلم های حمله وحشیانه یگان ویژه نیروی انتظامی ( پلیس نو پو ) و بسیج و انصار حزب الله به مردم بی دفاع ( شماره 4)


گزارش تصویری از حمله وحشیانه نیروی انتظامی به خوابگاه دانشجویان صنعتی اصفهان


عکس کوی دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شد؛ حمله نیروهای مهاجم به خوابگاه دختران؛ ۳ دانشجو کشته شدند



گزارش تصویری ۲ از حمله وحشیانه بسیج و انصار به کوی دانشگاه تهران


http://cryptome.info/iran-protest/iran-protest.htm
-

-

http://cryptome.info/iran-police/iran-police.htm

-

PICTURE1

-
-
PICTURE 2

-
-

fliker

-

بايگانی وبلاگ